luni, 29 iunie 2009

2008.12.29 Felina sangvina ebenina

6:00 AM

Neuron cu neuron am s-astern pe hartie,
Ii modelez in idei, pan-am sa fac o mie
Sunt bombardat de Univers, ce ma-mbie
'Ntr-o meschina betie
Cu trairi, ganduri, reverie,
Ma-nvenineaza cu oglindiri de felina
Sangvina,
Ebenina;
Eu sunt sacalul asupra-ti ce ia o gustare senina
Din carnea fina
-A universului tau de lumina,
A candorii latente in forma de inima
Cu serenitate sangvina
Ce-anima.
Intrebari cu ecou mut se perinda
Zbatute-ntr-ai mintii pereti si grinda,
Ce-si afla raspuns croit pana-n tinda,
Una-i spune alteia, captiva:
"Pe-al sortii orizont pana cand are sa se-ntinda
Trairea, gandul, reveria oglindirii de felina
Sangvina,
Ebenina,
Ce-anima
Spiritul, latent candva, la viteza maxima
Acum, propulsat de-adrenalina?"
Eu sunt un cal de cursa scurta
Animat de dorinta, de-adrenalina.
Muza ebenina-mi prinde sufletul in lesin acum si mi-l alina.
Visez avid sete de revelare uneori,
Si ma trezesc cu bibliotecile Universului inchise
Si-apoi implodeaza betia de inspiratie in zori,
Ea ma face sa vad acum nu numai forme,
Ci si esente.
Alteori acelasi spirit sangvinic, aceleasi vise
Ma-ndeamna cu portile deschise
Sa sorb din revelare cu chip de om,
Fata de vremurile cu chip de bestie
Si chiar si-acum ma mai intreb,
S-aleg: Sa fiu tot bestie? Sau om?

08:30

2 comentarii:

  1. sa scoti o carte de poezii odata... ok, usually nu prea imi place poeziile scrie de altii dar incepe sa imi placa mult ce scrii tu lol... weird..

    RăspundețiȘtergere
  2. vroiam sa scriu "plac" si "scrise"; ma grabesc.. and scriu aiurea..

    RăspundețiȘtergere